Endometriosis Explained

Vi förmedlar detta uppropet och det är en, från Endometriosföreningen, helt fristående produktion.

Tillsammans med patientföreningar från 25 länder stödjer vi produktionen av @EndoExplained – en
minuters utbildningsfilm för alla som lider av smärtsamma menstruationer, endometrios eller relaterade tillstånd.
Den här filmen kommer att sammanföra världens ledande medicinska experter på endometrios och göra deras omfattande kunskap lättillgänglig för alla som behöver det.
Vi stödjer crowdfunding-kampanjen för att hjälpa till att lansera produktionen av filmen – och nu kan du också göra det!
Gå bara till @EndoExplained och följ länken i deras bio för att ta reda på mer.
Ditt stöd kommer att hjälpa till att öka tillgängligheten till pålitlig information som kan göra en enorm skillnad i livet för miljontals människor runt om i världen.
Gå till Endometriosis Explained eller besök EndoExplained.com för att stödja crowdfunding-kampanjen idag.
#EndoExplained
#NotJustAPainfulPeriod