Medlemsträff i Malmö

Evenemangsdetaljer

Medlemsträff i Malmö söndagen den 18 november tillsammans med en av våra stödpersoner och projektet På Blodigt Allvar.

Projektet På Blodigt Allvar vill tillgängliggöra information om mens och mensvärk genom ett färgstarkt men enkelt material som ska leda unga personer till rätt hjälp, stöd och vård för sina besvär. Vi får på den här medlemsträffen möjlighet att träffa representanter från projektet.

Vi träffas klockan 17.00 på Condeco på Södra Tullgatan 4 i Malmö. På Condeco kan vi äta pizza, sallader, vegetariskt, icke-vegetariskt och där finns även massvis med fika-alternativ för den som hellre vill det.

På medlemsträffen kommer vi även få träffa en av föreningens stödpersoner, Luisa.

Anmäl er senast 14 november till: anna@endometriosforeningen.com. Skriv gärna ert telefonnummer också så vi lätt kan kontakta er ifall det skulle vara något.

Vi ses,
Styrelsen region Skåne