Medlemsförmån på värmekudde

Hej!

I samarbete med I Heat You kan vi på Endometriosföreningen nu erbjuda 20 % rabatt på Heather. Heather är en sittdyna framtagen för att hjälpa kvinnor som lider av t.ex. endometrios med värme. 100 % ullfilt, värme via usb och en hopvikbar design håller rumpa och ryggslut varma under hela dagen – var du än är.

Med en köpkod (dom du fått på mailen och finns under medlemssidorna) får du fram till den 28 februari 20 % rabatt på Heather hos www.iheatyou.se. Kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Många av oss med endometrios upplever att värme hjälper mot smärtorna. Sittdynan Heather är framtagen för att hjälpa kvinnor med extra värme vid t.ex. endometrios eller uretrit. 100 % ullfilt i kombination med värme via usb och en hopvikbar design ger en behaglig värme för både rumpa och ryggslut som du kan använda hela dagen – var du än är. Dessutom snygg tycker vi! (PS! Heather går även att använda platt i sängen eller mot ryggstödet på stolen för att värma större del av ryggen, eller varför inte låta henne ligga på magen för att värma som en vetekudde!)