Postorderpåsar.se skänker en del av deras försäljning till föreningen under mars månad! Läs nedan om det fina initiativet dom har tagit! Dom har bl a en fin gul påse eftersom det är den gula endometriosmånaden!

Under mars månad väljer vi på Postorderpåsar.se att skänka 5% av vår försäljning till Endometriosföreningen. Anledningen till att vi vill göra det är för att jag som driver nätbutiken https://www.postorderpasar.se själv har endometrios och vet hur livet kan vara att leva med den sjukdomen. Det är en sjukdom som verkligen förtjänar alla möjligheter till mer forskning. Så gå in på sidan www.postorderpasar.se och se om det finns något du vill ha eller något som du kan ge till din syster som säljer barnkläder på tradera eller tipsa din mamma eller bror om att hen kan köpa påsar, pappkuvert och annat emballage till företaget hos oss. Ju mer försäljning som går igenom under mars månad desto mer pengar till föreningen. Så sprid gärna informationen. Jag kommer lägga ut bilder på Instagram och Facebook under månaden för att få ut informationen så mycket som möjligt. Följ oss gärna på Instagram och Facebook och dela våra inlägg så ökar vi chanserna att skänka mer pengar till föreningen. Anledningen till att vi väljer just mars månad är för att det är awareness month. Men om det ger bra utfall så kanske vi väljer att fortsätta med det 😊

Jag önskar er en härlig vår!
Ta hand om er!
Kram Anneli