Ge ett bidrag till föreningen eller endometriosforskningen

Stöd endometriosföreningen

1. Stöd endometriosföreningen genom att bli medlem eller stödmedlem hos oss.
  2. Du kan också bidra direkt genom att betala in på bankgiro alternativt swish. Skriv ”bidrag” i meddelandefönstret.

Bankgiro: 5444-4310
Swishnummer: 1231567130

3. Köp Gula bandet eller Endometriosblomman

Skicka din beställning till info@endometriosforeningen.com och ange antal band/blommor samt ditt namn och postadress. Samtidigt betalar du in summan för din beställning till

Bankgiro: 471-9522

Gula bandet: 30:- inkl frakt
Endometriosblomma: 50:- inkl frakt

OBSERVERA
Frågor om beställningen besvaras endast via info@endometriosforeningen.com
Vi ber dig avvakta minst en vecka innan du efterlyser band/blommor.
Med Postnords
nya rutiner tar leveransen längre tid.

Stöd endometriosforskningen

Du kan också bidra till endometriosforskningen på Karolinska Institutet. Pengarna går direkt till forskningen.

Du kan bidra till endometriosforskningen på tre sätt:

1. Vill du vara med och bidra till forskningen? Gå till http://ki.se/samverkan/sa-kan-du-ge-en-gava-till-ki, samt till “Gåva via betalkort”. Välj “Endometriosforskning” i rullisten.
  2. Nu kan ni swisha om ni vill! Vi har ett konto som går direkt till forskningsfonden. Swisha till 1231567130 och skriv “forskningsfond” i meddelanderutan.
  3. Du kan även betala via vårat bankgiro: 5444-4310, skriv “forskningsfond” i meddelanderutan.