Digital föreläsning- Lust till mer lust JA tack men hur

• Datum:

Endometriosföreningen

Gästföreläsare Karolina Ersson från Pistill & Aleah Care

Alla behöver vi närhet, beröring och kärlek, ett grundläggande behov som ger oss kraft och ökar vårt inre välbefinnande. Men genom livet kan vår lust och sexualitet förändras och se olika ut.

Inbjudan

Boka in den 2 juni klockan 11.30 – 12.15 och få inspiration om hur du kan få din lust och njutning att blomma!

Anmäl dig till info@endometriosforeningen.com

Under föreläsningen Lust till mer Lust kommer du få guidning om vad som kan påverka din sexuella hälsa, få konkreta råd om vilka produkter som kan få din underlivshälsa att må bra samt tips på sinnliga produkter som stärker ditt välbefinnande.

’’Se din kropp som en trädgård, med rätt skötsel, kärlek och omvårdnad kommer den att blomma”

Välkommen till en värld av sinnlighet och hälsa

Pistill har sedan 2005 hjälpt tusentals människor med rådgivning om hur man kan stärka sin kroppsliga självkänsla, känna mer kärlek till sig själv och med hjälp av rätt produkter motverka och förebygga vanliga besvär såsom; nedsatt lust, torra sköra slemhinnor, smärta i underlivet, orgasmsvårigheter, inkontinens, hormonella obalanser med mera.

Ur oasen Pistill har verksamheten Aleah Care vuxit fram som utvecklar produkter inom intimhälsa och rehabilitering samt utbildar vårdpersonal och patienter i Sverige.

Läs mer på aleahcare.com

Butiken Pistill finner du på Drottninggatan 100 i Stockholm eller på pistill.se