Webbinarium: Endometriosassocierad gynekologisk cancer – Kunskapsläge och kunskapsluckor.

Välkommen att delta i ett webbinarium anordnat av Nätverket mot gynekologisk cancer.

Webbinarium; Endometriosassocierad gynekologisk cancer – Kunskapsläge och kunskapsluckor.

När: torsdag 24/3 kl. 18.30

Anmäl dig senast 24/3 kl. 17.00

Det är givetvis helt kostnadsfritt att delta.

Föreläser gör Karin Sundfeldt, Professor och Överläkare Gynekologi och Reproduktionsmedicin, Teammedlem i NHV centrumbildningen för svår endometrioskirurgi.

Föreläsningen sker via Zoom, och samma dag kommer du få ett mejl med länk till webbinariet.

Har du funderingar kring föreläsningen, anmälningen, inte fått länken eller något annat, kontakta gärna Alexandra Andersson på mail alexandra@gyncancer.se

Webbinariumet spelas in och publiceras sedan på Nätverket mot gynekologisk cancers Youtubekanal.

Länk till anmälan.

/Nätverket mot gynekologisk cancer